Serwis wind krzesełkowych i schodołazów

Kiedy planujemy zakup jakiegoś sprzętu może to być telewizor, kuchenka mikrofalowa lub samochód, wybieramy go z zamiarem długiego i bezawaryjnego użytkowania. Staramy się go używać zgodnie z przeznaczeniem i dbałością. Należy jednak również pamiętać o jego regularnym serwisowaniu, czyszczeniu, smarowaniu itp. Jeśli dana czynność nie jest skomplikowana możemy ją wykonać sami. Są jednak urządzenia, które wymagają większej uwagi i wtedy takie działania lepiej zlecić firmie wyspecjalizowanej. Stare przysłowie mówi, że urządzenia poddawane okresowy przeglądom mniej się psują. Coś w tym jest. Nasza firma mając doświadczenie z dziesiątkiem sprzedanych schodołazów i setkami zamontowanych wind krzesełkowych zdecydowanie może to potwierdzić.

Prowadzone przez nas akcje serwisowe corocznie przypominają klientom o potrzebie wyspecjalizowanego przeglądu. Zapisane w bazie urządzenia są skatalogowane i przypisane do poszczególnych właścicieli. Dzięki takiemu rozwiązaniu użytkownicy są odpowiednio wcześniej przez nas powiadamiani o zbliżającym się terminie serwisu. Telefonicznie nasz pracownik umawia się na dany dzień z posiadaczem np. windy krzesełkowej i dopasowuje według możliwości godziny wizyty technika. Podczas takiego spotkania główni użytkownicy mogą porozmawiać z serwisantem o korzystaniu z urządzenia o jego zaletach i mankamentach. Dokładnie podczas takich rozmów dowiadujemy się o ewentualnych nowych konfiguracjach jakich należy dokonać w sprzęcie (jeśli jest taka możliwość) uwzględniających potrzeby użytkownika.

Po przeprowadzonym krótkim wywiadzie serwisant sprawdza punkt po punkcie działanie windy lub schodołaza. Oczywiście wszystko notując w raporcie, który jest później przekazywany klientowi. Zakres przeglądu w przypadku windy krzesełkowej obejmuje części statyczne takie jak tor jezdny, mocowania śrub oraz jednostkę ruchomą jaką jest wagonik. Sprawdzane jest również podłączenie elektryczne i stan zasilacza. Zazwyczaj podczas takiego przeglądu można odpowiednio wcześniej zdiagnozować ewentualną usterkę. Takie działanie daje możliwość reakcji z naszej strony, co oczywiście skutkuje wyeliminowaniu niespodziewanej awarii. Niesie to za sobą również korzyści dla posiadacza urządzenia. Często mała wada może przeobrazić się w poważna usterkę, a dzięki wczesnemu jej wykryciu zapobiegamy takiej ewentualności.

Warto zatem czasami zapłacić niewielkie pieniądze za serwis windy krzesełkowej, schodołaza czy podnośnika. Dzięki temu zaoszczędzimy na dużo droższych naprawach. W domach prywatnych okresowe przeglądy urządzeń dźwigowych odbywają się corocznie, chyba, że użytkownicy życzą sobie częstszych wizyt serwisantów. W miejscach publicznych częstotliwość serwisów jest regulowana stosownymi zapisami określonymi przy podpisywaniu umowy na dokonanie montażu platformy przyschodowej, podnośnika pionowego, czy też windy krzesełkowej. Trzeba również pamiętać o tym, że tego typu urządzenia są najczęściej rejestrowane w Urzędzie Dozoru Technicznego, a co za tym idzie to sam Urząd przypomina o cyklicznych przeglądach takiego sprzętu.

Jeśli jesteś posiadaczem urządzenia dźwigowego dla niepełnosprawnych takiego jak winda krzesełkowa, podnośnik pionowy, platforma przyschodowa lub schodołaz i nosisz się z zamiarem długiego użytkowania takiego sprzętu już dziś zamów wizytę serwisanta.

Zapraszamy do kontaktu z nami pod numerami telefonów: +48 606 248 022, +48 698 132 056 lub wyślij do nas e-mail: info@uzywane-schodolazy.pl oraz info@windy-schodowe.pl